.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه احمد توکلی به دولت
اميدواريم دولت محترم همانگونه كه قول داده است، قبل از تصميم نهايي در مورد طرح‌ها و برنامه‌هاي خود، اين طرح‌ها را براي جمع‌آوري نظرات كارشناسان اعلام كند و مجلس نيز در اين زمينه آمادگي دارد تا بر اساس توصيه اكيد مقام معظم رهبري، با دولت در اين زمينه تعامل و همكاري كارشناسانه داشته باشد...
توصیه احمد توکلی به دولت

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سخنان سرپرست وزارت اقتصاد در خصوص اجرايي شدن طرح تحول نظام بانكي، گفت: اميدواريم دولت قبل از تصميم نهائي در مورد طرح‌هاي خود آن‌ها را براي جمع آوري نظرات كارشناسان رسماً اعلام كند.

احمد توكلي رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با فارس در خصوص اظهارات صمصامي سرپرست وزارت اقتصاد و امور دارايي مبني بر اينكه "برنامه تحول ساختاري در نظام بانكي با تاييد رييس جمهور امسال اجرايي خواهد شد"، تصريح كرد: اگر مقصود آقاي صمصمامي از اين برنامه، همين آئين‌نامه‌اي باشد كه به طور غير رسمي منتشر شده است، بايد گفت كه آئين‌نامه مذكور تعارضات بسياري با قوانين موجود دارد.

وي افزود: اميدواريم دولت محترم همانگونه كه قول داده است، قبل از تصميم نهايي در مورد طرح‌ها و برنامه‌هاي خود، اين طرح‌ها را براي جمع‌آوري نظرات كارشناسان اعلام كند و مجلس نيز در اين زمينه آمادگي دارد تا بر اساس توصيه اكيد مقام معظم رهبري، با دولت در اين زمينه تعامل و همكاري كارشناسانه داشته باشد.

نماينده مردم تهران در مجلس هشتم، در پايان با اشاره به اينكه چون طرح مذكور در مورد بانك‌ها غيررسمي منتشر شده است، نمي‌توان در مورد آن حرفي زد، خاطرنشان ساخت: اما اگر حتي اين طرح، طرحي اوليه باشد، انتقادات زيادي در مورد آن وجود دارد و مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي نيز به زودي در اين خصوص گزارش خود را منتشر خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 خرداد 1387
توصیه یا برنامه عملی!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.